Azıcık Sohbet

Yazıya Başlamadan önce herkezin ramazan bayramını kutluyorum.

Yaklaşık 1 aydan uzunca süredir yazmakta olduğum yazılarıma araverdim,bunun tabikide kendimce bazı sebepleri vardı bu sebepler yaklaşık 4 yıldır özlemini çekipde gidemediğim memleketim olan Trabzon /ili arsin ilçesi'nin  yolları ile meşhur köyü olan yolüstü köyüne gittim.gitmiş bulunduğum zaman agustos ayı olması hasebiyle herkez gibi memlekete tatile diyilde çalışmaya gitmiş bulundum,yani karadeniz  ne kakadar hamsi ile meşhur olsada trabzon ili fındık ile meşhurdur. agustos ayı başlarında  fındık başlar ortasında patos sesleri yükselir sonuna doğruda büyük şehirlere göç başlar. bende bu göç kervanı ile doğduğum yerden doydugum yere göçettim geldim. ve gelmemin ardından ilk yazımı azıcık sohbet tatında sizler ile paylaşmak istedim.

kısa bir zaman sonra tekrar sitemizin onusuna uygun veya güncek olacak konulardan yazılar ile sizlerle blogumda buluşup yazılar yazmak dileğiyle sağlıklı günler diliyorum.

Yorumlar