E-ticaret ve satış Kanalları 1

GİTTİGİDİYOR.COM

Marka bilinirliğimizi artırmak ve ürünlerimizi en hızlı şekilde satabilmemiz için, Türkiye’de en çok ziyaretcisi olan sitelerde, mağaza sahibi olmak ve ürünlerimizi mağazamız kanalı ile müşterilerimize ulaştımak ilk  önceliklerimiz arasında olmalıdır.

Popüler Sanal Mağaza Ve ilan siteleri Konulu yazacak olduğun bir çok yazının ilki olarak seçtiğim siteler.


1.Gittigidiyor.com / Kago ile gönderisi kolay (hafif ve hacmi küçük) ürünlerin satışında ülkemizde en popüler ve en çok Tercih edilen E-ticaret sitesidir.
Gittigidiyor.com ‘da Dükkan  açmak ve ilan girişi yapmak ücretlidir. Gittigidiyor.com sitesinde 3 farklı dükkan tipi bulunmaktadır.  Bu Dükkanlar ilan giriş sayısı,listeleme ücretleri ve komisyon oranlarına göre farklı tür avantajlara sahiptir.
  1. ·         Temel Dükkan (Aylık 25 TL)
  2. ·         Pro Dükkan  (Aylık 50 TL)
  3. ·         Mega Dükkan (Aylık 250 TL)

Gittigidiyor.com ‘a ilan vermek

Gittigidiyor.com ‘a ilan vermek iki  seçeneklidir. ister mağaza sahibi olarak isterseniz mağaza sahibi olmadan ilan verebilirsiniz. Dükkan sahibi olarak ilan verdiğinizde  ilan süresi  60 gün olmaktadır,Dükkan sahibi olmadan verdiğiniz ilanlarda ise ilan süreniz 10 gün ile sınırlıdır.
Gittigidiyor.com’a ilan verirken ilanlarınızın görünürlüğünü ve tıklanma oranını arttırmanız için ücretli olarak çeşitli eklentiler yapabilirsiniz / Temel Listeleme Ücreti, Vitrin, Katalog Özelliği, Kalın Yazı, Alt Başlık, İş ortaklığı ağına dahil edilmek gibi ücretler ödeyerek ürünü daha kolay satabilme imkanına sahip olabilirsiniz.

Gittigidiyor.com  komisyon oranları

Gittigidiyor.com Komisyon oranı , mağaza sahipleri’nin mağaza özelliğine göre değim göstermektedir. Genel olarak bakıldığında satılan ürünler’den %10 gittigidiyor.com kesinti yapmaktadır.

Gittigidiyor.com’da Bolca satış yapabilneniz için 7 Tavsiye

  • 1.       Ürün eklerken mutlaka ürün resmi ekleyiniz.
  • 2.       Ürün resminiz küçük ve ürünü açık şekilde anlatmıyorsa değiştiriniz.
  • 3.       Ürününüz hakkında mümkünse farklı açılardan çekilmiş ürünün ayrıntılarını anlatan 5 resim ekleyiniz.
  • 4.       Ürün ile ilgili ürünün içeriğini ve  diğer marka ürünlerden farklı yönlerini detaylıca düzgün bir yazı ile anlatınız.
  • 5.       Ürün fiyatlandırması yapmadan önce mutlaka ürünü gittigidiyorda.com’da aratıp aynı veya benzeri ürün varsa fiyatlarını konturol ederek rekabet edebileceğiniz düzeyde bir fiyatlandırma belirleyiniz.
  • 6.       Ürün başlığı girerken abartılı olmıyan ürünün tam ismini ve modelini belirten bir başlık giriniz.
  • 7.       Ürünün daha kolay satıla bilmesi için, kargo  dahil fiyatı ile birlikde verin.(ücretsiz kargo) btonunu işaretleyiniz.


Gittigidiyor.com  Site analizi
  1. ·         Google PageRank:7
  2. ·         Alexa Dünya Sıralaması:1302
  3. ·         Alexa Ülke Sıralaması:21
  4. ·         Dmoz Kaydı: VAR

Yorumlar