SEO yaptırmaya başladık, haftaya satışlar patlayacak, tüm izinler iptal!

“SEO yaptırmaya başladık, haftaya satışlar patlayacak, tüm izinler iptal!”


Google Adwords sayesinde 1 gün içerisinde sitenize trafik sağlayarak satış yapmanın mümkün olmasına rağmen maalesef doğal arama sonuçlarında sitenizin görüntülenmesi çok daha uzun zaman gerektirecektir.
Düzenli bir SEO çalışmasının en az 6 ay boyunca sürmesi gerektiğini ve mümkün mertebe asla sona erdirilmeden sürekli devam edilmesi gerektiğini aklınızdan çıkartmamalısınız.
Adwords hemen sitenize müşteri sağlar ama sürdürülebilir değildir, SEO ise bir altyapı yatırımıdır ve her e-ticaret sitesinin mutlaka sahip olması gereken bir güçtür.
Konuya yorum:1
Adwords müşteri filan getirmiyor hocam, sadece kampanyalarda faydası oluyor.. Yani tüm sitelerde X ürünü 100TL iken siz 50TL satmaya başladınız ama o kelimede arama sonuçlarında yoksunuz. O zaman adwords ile 100TL yerine 50tl deyip, satış yapabilirsiniz.

Adwords kampanya duyuru ve marka bilinirliliği için kullanıyor.

Adwordse tıklama oranı %5 veya altı.. Müşteri tıklamıyor ama ismini görüyor.. Aaa ben bu siteyi hiç duymadım demiyor.. Sağda solda görüyorum diyip bilinçaltına güven aşılıyor adwords..

E-ticaret sitelerinde birde ileri görüşlü olmak lazım.. Zaten patlama yapan bir ürünü büyük siteler size yedirtmez, bu ürün iş yapacak, şöyle bir ürün 3 ay sonra çıkacakmış deyip, şimdiden siteye açıp herkesden önce link çalışması yapmanız lazım.. Mesela cep telefonu satan bazı sitelerin I-Phone 6'yı açıp, tanıtım yazısı aldıklarını biliyorum.. İsmi başka bişey olursa ayvayı yerler..
Konuya yorum:2
ben e-ticaret için adwords ile başlamayı tavsiye ediyorum genelde.
seo nun sonuçları zaman istiyor. ehil olmayanların elinde cezalara dönüşme riski çok çok fazla.
kaş yapayım derken göz çıkartmak cabası.
her seo güncellemesinde "en az bir site batırmayana" iş verilmemesi lazım.
komik gelecek ama benim düşüncem böyle.
daha düne kadar sidebar linklerle iş yapan seo firmaları bugün bu kadar rahat cesaret edebiliyorlar mı buna?

google, belki de bilerek, seo yu kaypak bir zemine oturtarak firmaları adwords ün kucağına itiyor. rekabet yükseldikçe kazancı katlanıyor. küçükler arada eziliyor. kupon aramakla e-ticaret sitesi kesinlikle patlamaz. 

E-ticaret sektörünüzle alakalı hit alacak bir içerik blogunun oluşturulması veya ilgili ürünlerle ilgilenebilecek kitleye sahip bloglarla reklam çalışması yapmak seo dan daha makul bir yol bence e-ticaret için.

Bence seo firmaları da "şu kelimede yükseltmek" gibi hizmetler yerine, "daha komple bir ürün tanıtım hizmetini" öne çıkarsalar daha iyi olur.

o kelimelerin ilk sayfaya gelmesi gerçekten de artık hiç kolay değil. yüksek harcamalar bile işe yaramayabilir, dahası ters tepebilir.

Allah herkese hayırlı bereketli kazançlar versin.


yazı kaynağı http://www.webtrendleri.com/seo-ve-google/e-ticaret-girisimlerinde-seo-uygulamalari ve r10.net de konuya yorum yapan arkadaşlardır.

Yorumlar

  1. Herkese merhaba, ben şu anda Oklahoma ABD'de Patricia Sherman. Banka taslağımı temizlemek ve yeni bir iş kurmak için 185.000,00 ABD Doları borçlanma deneyimimi sizinle paylaşmak istiyorum. Her şey evimi kaybettiğimde başladı ve banka politikası nedeniyle eşyalarımı aldım ve bazı faturaları ve bazı kişisel ihtiyaçları karşıladım. Bu yüzden çok çaresiz kaldım ve her şekilde fon aramaya başladım. Neyse ki, bir arkadaşım, Linda bana bir kredi şirketi firmasından bahsetti, sahtekarlıktan ilgimi çekti, ancak durumumdan ilgilendim ve arkadaşımdan bu şirket hakkında tavsiye almaktan başka seçeneğim yoktu. onlarla iletişime geçmek, çevrimiçi kredi verenlerle ilgili geçmiş tecrübelerimden gerçekten şüphelendi, o kadar az şey biliyor muydunuz? Elegantloanfirm@hotmail.com Bu şirket bana ve meslektaşım için çok yardımcı oldu ve bugün, iyi organize edilmiş iş ve sorumlulukların gurur sahibi olan bu kredi şirketi sayesinde bana geri gülümsediler. Bu nedenle, gerçekten kendi işinizi büyütmeniz veya başlatmanız gerekiyorsa veya gerçekten herhangi bir finansal sıkıntıda borç almanız gerekiyorsa, bugün işinizde bir finansal gelişme fırsatı bulmanızı öneririz. {E-posta:} Elegantloanfirm@hotmail.com ... kredi için çevrimiçi dolandırıcılık kurbanı değil. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder