Buda Benim Hikayem


 Desdek olYaşım 30 yaklaşık 20 yıllık bakkalım yani 10 yaşımda babamın yanında 1994 bu mesleğe başladım halen daha bu meslek ile azda olsa uğraşıyorum. Neyse sıkmadan hikayeme başlıyım 2004 yılında gittim askerliğimde mesleğim icabı kantinci oldum oldum olmasınada bu kantinde bir bilgisayar vardı ozamana kadar tanımadığım açmasını kapatmasını bilmediğim bilgisayarın görev yerimde bulunması beni bu alete oldukça merak salmama neden oldu ilk zamanlar kurcalamıyım bozulur desemde kendi kemdime zamanla kurcalıyarak ve askeriyedeki yazıcı arkadaşların azıcık tarifleri ile artık bilgisayarda Excel ,world gibi programlara hakim olmuş bilgisayarıda kullanabilir olmuştum.

Eee hikaye nerde dediğinizi duyar gibiyim.. askerliğim bitti ve 2006 senesinde geldiğim istanbul’da bakkalımın başına geçtim işler herkez bildiği gibi nane limon merket’den, hiperden grosa heryeri sarmış durumda bakkalı kapatsam meslekde yok çare aramaya giriştim. ilk işim bir bilgisayar almak oldu bilgisayarı aldıkdan sonra internetten yeni iş fikirleri gibi konuları sürekli araştırıyor ,formlarda konuları takip ediyordum. günün birinde fatura ödeme merkezlerinin açıldığını ve dükkan içerisine bayilik verdiklerini okudum ve bu benim iş gelitirmeme fırsat diyerek, ilk iş geliştirme olarak fatura bayiliği aldım ki 7 yıl oldu halen ekmeğini yiyorum bunun . zamanla internet ile fazla iştigal olmamdan dolayı hazır web sitesi satan yazılım şirketleri ile karşılaştım dükkandan ayrılmadan işine mani olmadan yapılabilecek bir iş olduğu için firma sahiplerine bu yazılımı düzenliyerek web sitesi kurulumu yapıyor firmaları internetdeki müşterileri ile buluşturuyordum. Zamanla bu işide geliştirmem gerektiğini düşünerek firmaların ürünlerini daha iyi satableceği pazarlama teknikleri yöntemlerini bulup pazarlama yapmalarını sağlamaya çalıştım derken aradan uzunca yıllar geçti yıl 2011 en büyük atılımı yapacağım dönüm noktası olan bir yıl oldu bu yıl şöyleki


Dükkanda otururken duşakabin işi ile ilgilenen bir arkadaşım yebi bir fabrika kurduğunu benimde ortak olmamı istedi.ben ortak olacak sermayeye sahip olmadığım için arkadaşıma teklifim şu oldu sana bir internet sayfası kurup internette ürünlerinizi pazarlayıp firmanızın ülke geneline yayılmasını sağlamak gibi bir proje ile destek vererek ortak olmak gibi bir teklifim oldu. Teklifim kabul görsede bu işin nekadar işe yarıcağını ne kazandıracağını kimse kestiremediği için küçümsenerek bakıldı . 2011 yılı mayıs ayında kurulan web sitemiz noktadusakabin.com şuan ise İstanbul,Ankara,İzmir ve bursa illerinde üretici bayilikleri ve türkiye’nin heryerine kabin göderimi  sağlıyan söktrün en önde gelen firmalarından birisi olmuş durumda. Bu hikaynide sitenin kurumsal bölümünde iftaharla anlatmış durumdayım . hikayem başta belirttiğim gibi Bakkal olan ve yok olmaya yüztutmuş meslek gurupları için belki bir nebze teşvik olsun diye anlatılmıştır. Sıkılmadan sonuna kadar okuduğunuz için teşekkür ederim.

Yorumlar