Tüketiciler şirketimiz hakkında genellikle Facebook ta
memnuniyetini anlatıyor, twitter de ise şikayetlerini belirtiyor.
Sosyal Medya "şirketin olmazsa olmazıdır. Neden?
Sosyal medya hesabı olmayan çok az kişi vardır sanırım. Ceptelefonları ile internete girmeye imkan sağlanmış olması ve android özellik
sayesinde bir çok uygulamayı kullanır olduk. Genç nüfus oranı yüksek olan ülkemizde
gençler bir den çok sosyal medya hesabı Kullanmaktadır.
Şirketimiz için ise sosyal medya hesabı oluşturmak, Sosyal
Medya ya ilgisiz kalmamak gerekir. Günümüz de, Genellikle genç kuşak sosyal
medya da sadece arkadaşlık Kurmak İçin değil gündelik yaşantısını da paylaşmaktadır.
Şirketler İçin Facebook ve twitter Hesapları, Tüketicilerin almış olduğu ürünlerin faydasını veya sorununu arkadaş çevresi ile paylaşıldığı, Veya alacak olduğu ürün hakkında arkadaşlarının ürün
hakkında düşüncelerini sordukları bir alan haline gelmiştir.
Tüketicilerin ürünlerimiz hakkında yorumlarını, veya
paylaşımlarını yönlendirmek için şirketimizin de sosyal medya da bulunması çok
faydalı olacaktır. Genellikle gençler aldığı üründen şikayeti
olduğunda, Bu sorunu Sosyal medya da Bulunan Şirket sayfasından ürün hakkında
şikayette bulunup çözüm arıyacağı bir iletişim kanalı bulmak istemektedir,
Bulamadığında sorunu sosyal medya Bulunnan tüm arkadaş çevresi ile paylaşarak, Şirketimiz hakkında yakın çevresinde olumsuz bir imaj oluşturmaktadır. Buda uzun yıllar boyu
büyük maliyetlerle elde edilen marka değerinin çok basit nedenlerle bazı
çevrelerin nazarında küçük düşürülmesine sebep olmaktadır.
Örneğin online bilet siparişi vermek için cep telefonundan
sipariş vermeye çalışan bir kullanıcı siparişi gerçekleştirmek de zorlanıp
satın almayı gerçekleştiremediğinde, Genellikle twitter hesabından akşam
gidecek olduğum sanatçının konserine xxx şirketi yüzünden gidemedim. Gibi tivit
göndermesi veya daha da büyük sorunlar yazması, Ve şirketinizin bu durumdan
haberi bile olmaması şirketimiz açısından büyük bir kayıptır.
Şirketler İçin Önerimiz
satışını yapmış olduğunuz ürün veya hizmetinizi anlatıp tanıtabileceğiniz mutlaka çeşitli sosyal medya hesabına sahip olmalısınız. Sosyal medya hesabına sahip olmak yeterlimidir? Tabiki de değildir. Sosyal medya hesaplarınızı aktif kullanacak firmanızın tanıtımını belirli bir gün saat aralığında müşterilerinize tanıtacak ve müşterilereden gelen tüm öneri ve şikayetlere çok kısa zamanda cevap verebilecek alanında deneyimli bir sosyal medya uzmanı çalıştırmanız önerimizdir.
Şirketler İçin Önerimiz
satışını yapmış olduğunuz ürün veya hizmetinizi anlatıp tanıtabileceğiniz mutlaka çeşitli sosyal medya hesabına sahip olmalısınız. Sosyal medya hesabına sahip olmak yeterlimidir? Tabiki de değildir. Sosyal medya hesaplarınızı aktif kullanacak firmanızın tanıtımını belirli bir gün saat aralığında müşterilerinize tanıtacak ve müşterilereden gelen tüm öneri ve şikayetlere çok kısa zamanda cevap verebilecek alanında deneyimli bir sosyal medya uzmanı çalıştırmanız önerimizdir.
Yazar: ucznokta.com Sosyal Medya Sorumlusu ve site
editörü Fatih Tiryaki
Yorumlar
Yorum Gönder