Yenilediğiniz bir web sitesi yayınına başladığında
sıralamanız kaybolmasın!
Yeniden tasarlanan web
sitesinin SEO arama motorlarındaki sıralaması düşebilir. Sıralamanızın
değişmemesi için kaçınmanız gereken işlem vardır.
Birden bire arama motorundan silindiğinizi düşünün: Yeni tasarlanan web
sitesinde eski aradığını bulamayan alışılagelmiş müşterilerinizin bazılarının
alışkanlıklarından dolayı siteyi terk edeceği kesindir. Sitenizin yeni haline geçmeden önce mutlaka defalarca test edin kullanıcı
alışkanlıklarını dikkate alın ve yayına öyle başlayın.
Sayfalarınızı hazırlarken Google için önemli olan anahtar kelimeleri seo
ayarlarını mutlaka gözden geçirin ve sayfanızın ne anlattığını google bildirin.
Google ve sitenizin daimi ziyaretcilerinin alışkanlıklarnı dikkate almadan hazırladığınız
web sayfanız size inanılmaz derecede kayıplar yaşatabilir.
Yeni den tasarlanan web sitesiniz işinize yeni müşteriler kazandıracaktı,
ancak bunun yerine, bir gecede organik arama sıralaması ve trafik düştü. iyice SEO ayarları üzerinde düşünmeden sitenizi değiştirmekten uzak olun, içeriği
atmak veya eskilerini yönlendirmek için emin olmadan her sayfanın URL'sini
değiştirmek gibi, zararlı şeyler yapmayınız.
Neyse ki, kolayca öncesi planlama ve aşağıdaki örneklerde gösterildiği
hatalardan öğrenerek tamamen bu korkutucu senaryoyu önleyebilirsiniz.
Hata
# 1: Flash tabanlı veya unoptimized görüntüleri eklendi
Yani, sitenizin görsel olarak çekici yapma umuduyla yeni açılış sayfalarına
büyük ve göz alıcı görüntüler bir dizi ekledi. Ya da belki bir daha
görsel, ama daha az SEO dostu Flash tasarım taşındı.
içeriğin herhangi görüntülemeden önce çok yavaş potansiyel müşterilerin
çıkış yükleyebilir yeni görüntüler, ya da başka yeni sitede sayfaları optimize
etmek için unutma hata yapmayın. Flaş elemanları
dayanarak da SEO için büyük sorunlara neden olabilir ve aslında siteyi
görüntülerken birçok mobil kullanıcıların yasaklamak olacaktır.
Online ticaret diyarında, sabır bir erdem değil - bugünün anlayışlı
müşterilerine yük sayfaları için bekleyen daha sabırsız. Radware göre, müşteriler içinde bir sayfa terk edecek üç saniye yüklü değil ise.
Yayıncılık dünyasında bir örneği ele alalım. Financial Times , kendi sitesine yeni
bir versiyonu üzerinde çalışırken, bir deney koştu hız kullanıcı etkileşimini nasıl etkilediğini anlamak için - özellikle birincil
yollarından biridir ziyaretçiler tarafından okunan makale sayısı, onların
başarısını ölçmek.Daha sonra kendi gelir üzerindeki etkisini hesaplamak için bu
verileri kullanılmıştır.
Ne buldum kendi sitesinde hızı büyük ölçüde uzun vadede milyonlarca kısa
vadede binlerce dolar yüzlerce itibaren, kendi gelir akışı etkilediğini oldu.
Hata
# 2: Önemli içerik göç ihmal
Çoğumuz başarılı bir web sitesi özel olarak hedef kitleyi hedefleyen her
sayfada, bilgilendirici ve benzersiz içerik içermektedir anlıyoruz. Bu tür açık ayrıntılar ekler görüntülerde açıklayıcı alt metin ve meta veri
olarak da arkası sahneleri içeriği kapsar.
Yeni bir site zayıf içeriğini güncellemek için büyük bir fırsat sunmakla
birlikte, zaten güçlü organik arama trafiği bağlıdır içerik üzerinde aktarmak
için de önemlidir.
Bu gerçek hayat afet hikayesi yanlış gitmiş içerik göç, bağımsız yazılım satıcısı yeni bir site tasarımı
umutsuzca ihtiyacı olan ve ortalama kullanıcı için daha iyi bir deneyim
yaratmak için teknik içeriğini güncellemek için umuyordum. Onların mevcut SEO uygulamaları korumak için nasıl düşünmeye çalıştı rağmen
bir büyük ihmal yaparken, onlar güncelleme ile devam etti.
Geçiş sırasında, otomatik olarak bir meta açıklaması olarak doldurur kendi
CMS alan kapatıldığı ve bunun sonucunda, yeni sitede her ürün sayfası bir meta
açıklaması eksikti.
Hata
# 3: sitenizi taramasını arama motorları engellendi
Bir web sitesi başlatmak kötü gittiğinde, ana başarısızlık erken planlama
aşamasında yapılan hatalar tipik kaynaklanmaktadır. arama motorlarının yeni sitenizi taramasını izin vermiyor siteleri canlı
sunucuya aşama alanından taşındığında sık olur yaygın bir hatadır.
Belki site geliştirme iken arama motoru tarayıcılarının engellemek için
robots.txt kullanılan, ancak site canlı gitti dosyayı güncelleştirmek için
unuttum. Ya da belki yanlışlıkla sitesi
tarayıcılarının engelliyor yerinde güvenlik duvarlarını koydu.
Olarak bu durumda , bir webmaster sunucu yükünü ve sahte sevkleri azaltmak amacıyla, siteyi
taramasını botlara önlemek için Wordfence adında bir WordPress eklentisi
kullanılır. Bu eklenti onlara sitenizi taramasını
sağlayan bazı botlar beyaz listeye sağlar. O bilinen birkaç
Googlebot IP'leri beyaz listeye, ama ne yazık ki Google yeni IP'ler bloke neden
ondan gezinme IP'leri geçti.
Bu yeni IP'ler sadece üç ya da dört gün boyunca bloke edildi iken, sitenin
web trafiği durdurmak için neden oldu. hata keşfetti ve trafik
tekrar toplayıp başladı, o halsiz kaldı.
Hata
# 4: Mobil dostu öncelik vermedi
Geçen yıl, rezil " Mobilegeddon Google dişli mobil dostu algoritmasına başladı" update fırtına SEO
dünyayı aldı.
Etki ilk bakışta az gibi görünse de, bir Adobe tarafından daha sonra
rapor korktuğu gibi yeni algoritma kadar büyük bir etkiye sahip
olduğunu buldular.Adobe 5000'den fazla sitelerine trafik izlenir ve daha sonra
mobil olmayan dostu karşı mobil uyumlu içine sonuçları ayrıldı. Raporda Google mobil aramalarında mobil düşmanca web sitelerine trafik
güncellemesinden sonra sadece ilk iki ayında% 12 düşüş olduğunu gördük.
Buna ek olarak, bir uygun Moovweb gelen çalışmanın bir site mobil cihazlara uygun değilken, açık görüş, sıralama ve
kullanılabilirlik sonuçları vardır. Eğer yeni bir site, bir
dizüstü bilgisayarda nasıl görüneceğini öncelikle odaklanmış ise, yanlışlıkla
kendinizi yarardan çok zarar neden olmuştur.
Bugünün online alışveriş sitenizin düzgün bir mobil cihazda okunamaz eğer
sıçrama için hazır olacak ağır mobil kullanıcıların vardır. Büyük algoritma değişiklikleri hala Google'ın organik arama sonuçlarında
görünür olacağını, böylece yöneticileri yığınlarının sitelerini değiştirmek
neden oldu. mobil değişikliklere uyum için mücadele
olarak bu noktaya kadar, küçük şirketler Mobilegeddon gelen en büyük hit almış.
Eğer yeni bir web sitesi başlatmadan önce bu kritik SEO etkileri dikkate
başarısız bir istemciden bir felaket hikayesi var mı? Ya da doğru şeyleri yaptım birinin bir başarı hikayesi? Eğer öyleyse, ben sizden duymak isteriz!
Yorumlar
Yorum Gönder