SİTE ZİYARETÇİ SAYISI ÖNEMLİ Mİ

Ziyaretçi sayısı önemli, Bu nedenle sayıyı arttırmak için türlü çalışmalar yapılmakta uğraşlar verilmekte ve bütçeler harcanmaktadır. 



Sitemizi oldukça çok kişiye duyurmak alanın da marka haline getirmek tek gayemiz. Bu nedenle sosyal medya, ads google reklamları gibi çeşitli mecralarda reklam giderlerimiz de olmaktadır. Bütçemizi iyi kullanmak ve doğru reklam yapmak için bu işin uzmanlarına danışırız. Kendimizi geliştirmek için sürekli yazılar okur ve makaleleri takip ederiz. En doğru müşteriye ulaşmaya çalışırız. Biliriz ki çok doğru kişi müşteriye dönme olasılığı en yüksek olan kişidir.

Ziyaretçi sayımızı istediğimiz noktaya taşıdık veya yaklaştık ama bir sorun var ziyaretçiler müşteriye dönüşmüyor. En büyük sorunumuz bu sürekli uğraşıyoruz, Sürekli para ve zaman harcıyoruz fakat gerekli olan kazancı elde edemiyoruz. Bazen dikkatimizi çeken az ziyaretçi olduğu bir günde çok satış yaptığımız da oluyor. Burada yanlış olan nedir? Ziyaretçi sayısına odaklanmış olmamız mı acaba diye düşünmeden edemiyoruz.

Hani önceler de sadece anahtar kelimeye yoğunlaşır illaki o anahtar kelimede ilk sırada olmaya çalışırdık ya, sanki ona ulaşırsak bütün iş hallolmuş gibi sanırdık, sonra bunun hata olduğunu anladık ya, acaba bu ziyaretçi sayısına yoğunlaşmak da mı hata! 

Ben uzun yıllar bu seo, anahtar kelimede üst sıralara çıkmak gibi mesellere kafa yordum. Çoğunluklada istediğimi elde ettim. Sonra bunun hata olduğunu anlayıp ziyaretçi sayısına önem vermeye çalıştım, fakat bu seferde sıralama da düşüş yaşadım. Şimdi ise bugün aklıma ziyaretçi sayısı mı yapılan ciro mu önemli diye bir soru geldi. Bu nedenle bu yazıyı yazmaya karar verdim.

Sonuç olarak çıkardığım bazı görüşlerim. Anahtar kelimede üst sırada çıkmaktan daha önemlisi, Ziyaretçi sayısının çok olmasıdır. Ziyaretçi sayısından önemlisi ise gelen ziyaretçinin Müşteri olmasıdır. Yani bunun için ziyarete gelen kişilerin gerçek kişiler olduğunu fiziksel mağazanızda nasıl önemle karşılayıp ilgilenip yardımcı oluyorsanız ona göre sitenin hazırlanılıp siteyi terk etmesini önleyici çalışmalar yapmak olduğunu yaşayarak öğrendim. Bu nedenle sadece seo anahtar kelimeye veya sadece ziyaretçi çoğaltmaya değil sitede müşteriyi tutmak için yapılması gerekenlere en büyük yatırımı yapmalı ve bunun iyileştirilmesi için çalışılması gerekmektedir.

Sadece birine yönelmek diğerini bozduğu için ekip çalışmasına önem verip iş paylaşımında bulunmak sitenizin ve şirketinizin oldukça yararına olacaktır. Anahtar kelime için seo uzmanı, ziyaretçi sayısını maksimum seviyede tutması için ve bütçenizi en iyi şekilde değerlendirmesi için ads ve diğer mecraları iyi kullanabilen reklam uzmanı ve siteyi en iyi şekilde sürekli güncelleyebilecek editör veya yazılımcı kişilerin bir takım halinde çalışması çok önemlidir.

Grafik tasarım cs kullanabilen bir kişi sosyal medyada ürünleriniz için sürekli yeni çalışmalar yapıp, ziyaretçi sayısını arttırmayı başarır. Ads google, facebook reklamları gibi yerler ziyaretçi sayısını arttırır. Seo anahtar kelimede üst sırada olmanız için bu çalışmaların birbiri ile ilişkili olarak reklam kampanyası yapması ziyaretçi sayısını oldukça arttırır. Sonuç olarak ziyaretçi sayısı uğraş verilip belirli bir bütçede harcama yapılınca arttırılır. En önemli olanı ise sonuç olarak artan ziyaretçiyi kazanca çevirmek olmalıdır.

Kendi sitemde Mika Duşakabin Fiyatları kelimesinde çalışma yaptım ve güzel sonuçlar elde ettim. Hem ziyaretçi sayısı olarak, Hem Anahtar kelimede google ilk sayfada olarak.

Yorumlar