Tanıtım Yazısı Örnekleri

Kurumsal Firma Tanıtım Yazısı Örnekleri
Kurumsal firmalar, markalarını ve firmalarını özellikle de internette en iyi şekilde tanıtabilmek için kurumsal tanıtım yazısı ihtiyacı duymaktadır. Tanıtım yazısı ihtiyaçları en çok da hakkımızda, kurumsal, bizden haberler gibi sayfalarda olmaktadır. Bunların yanı sıra, ürün ya da kategori sayfalarında da tanıtım yazısı kullanılabilir. Çünkü, potansiyel müşterilere hangi alanlarda güçlü olduğunuzu net bir şekilde belirtmeniz gerekmektedir. Bu yazımızda kurumsal firma tanıtım yazısı örnekleri hakkında sizlere bilgiler sunacağız. Ayrıca, tanıtım yazısı neden önemlidir sorusuna da yanıtları bu yazının devamında bulabileceksiniz.

E-Ticaret Siteleri İçin Kurumsal Tanıtım Yazısı

E-ticaret siteleri için bazı kategorilerde de tanıtım yazısı olması göze hoş görünmektedir çünkü potansiyel müşterilerinizin o kategorideki ürünleri neden sizden almaları gerektiğine dair bilgileri tanıtım yazıları sayesinde sunabilirsiniz. Örneğin, firmanız telefon kategorisinde çok güçlü ve belki de Türkiye’nin en hesaplı akıllı telefonlarını satıyorsunuz. İşte bu durumda, siz kurumsal tanıtım yazısı eşliğinde kategori sayfasının üst kısımlarda bu gücünüzden bahsederseniz, potansiyel müşterilerinizi çok daha derinden etkileme şansına sahip olabilirsiniz. Aynı şekilde, ürünlerin detay sayfalarında da firma tanıtımı yapabilmeniz mümkündür. Firma tanıtım yazıları konusunu çok kapsamlı olarak düşünmeniz gerekmektedir.

Kurumsal Siteler İçin Tanıtım Yazısı

Herhangi bir ürün satmadığınızı yani bir e-ticaret sitesi olmadığınızı düşünelim. Sadece firmanızın tanıtımını yaptığınız ve bilgilerini sunduğunuz bir siteniz varsa zaten asıl maksadınız “tanıtım” diyebiliriz. Ürün satışınız da olmadığı için sadece içeriğe odaklanmanız gerekmektedir. Siz sitenize ne kadar özel gösterirseniz, ziyaretçileriniz de size o denli kaliteli geri dönüş yapacaktır.
Kurumsal Siteler İçin Tanıtım Yazısı
Hemen gelin birlikte bir ana sayfa hayal edelim. Hazır mısınız? Ancak, bu fikirlerden önce gözünüzü kapatmanızı ve nasıl bir ana sayfanın belirtilen ihtiyaçlara çare olacağını 1-2 dakika düşünün. Lütfen, düşünün çünkü düşündükten sonra bu konuda ne kadar kaliteli fikirlere sahip olduğunuzun farkına varmanızı istiyoruz. Ayrıca, daha önceden hakkımızda sayfaları için paylaştığımız “Başarılı Hakkımızda Sayfası Örnekleri” başlıklı yazımızı da kesinlikle okumanızı tavsiye ederiz. Konu hakkında derinlemesine bilgi edinmek için o yazının da mutlaka faydası olacaktır.

Kurumsal Site Şablonu ve Tanıtım

Ana sayfanızda en üstte bir bant içerisinde solda telefon numaranız, sağda ise sosyal medya ikonlarınız. Altında header (üst menü) alanınız. Tabii ki de en solda logonuz ve sağ tarafında da hakkımızda, haberler, duyurular, iletişim başlıklarını içeren bir açılır menü. Bunun altında da slider / manşet alanınız olabilir ve büyük bir görsel alanı sayesinde firmanızı yansıtabilecek görselleri yayınlarsınız. Buraya kadar sitenin üst kısmını tamamlamış durumdayız. Şimdi de tanıtım yazısı konseptine geri dönerek asıl vurucu alanlara yöneleceğiz.
Kurumsal Site Şablonu ve Tanıtım
İçerisinde görsel olan 3 tane kutu hayal edebilirsiniz. Bunlar aslında 3 tane yazı alanınızın özeti mahiyetinde olan görseller olacak. Altında da bir başlık ve yazı alanı. İşte tam da burada, firmanızı tanıtan yazıları sergileyebilirsiniz. Biz yukarıdaki örneğimizde; manipüle edilmiş görsel, başlık, tanıtım yazısı ve detaylar butonu kullanmayı uygun gördük. Siz isterseniz, tanıtım yazısı alanını daha da uzun tutarak, daha fazla bilgi sunabilirsiniz. Ayrıca, bu tanıtım yazısı sitenizin SEO yapısı için de çok önemli olduğunu belirtmek isteriz. Çünkü, ana sayfanızda yer alan içerikler ne kadar fazla olursa Google’da üst sıralarda yer almanız da o kadar mümkün olacaktır. Ancak, bu içeriklerin hedeflediğiniz aramalarla alakalı olması, yani anahtar kelimenizi anlatan içerikler olması gerekmektedir. Hedeflediğiniz anahtar kelimelerle alakası olmayan yazıların fazla olması, SEO konusunda sizi zora sorabilir. Bunu kesinlikle unutmamalısınız.
Gelin farklı tanıtım yazısı örnekleri ile yazımıza devam edelim.

Başka Sitelerde Yayınlanacak Tanıtım Yazıları

Tanıtım yazıları sadece kendi siteniz için yazılmaz. Çoğu zaman başka sitelerde yayınlanma ve sitenizin reklamını yapma maksadıyla da hazırlandığı olur. Burada 2 önemli konu ve örnek vardır. Birincisi sitenizin ya da firmanızın en iyi şekilde tanıtılması. İkincisi ise, bu tanıtım yazısının sitenizin arama motoru optimizasyonu gücüne değer katmasıdır. Bu 2 önemli başlığı ayrı ayrı incelememiz gerekiyor. Haydi, kaliteli tanıtım yazısı nasıl yazılır? sorusuna birlikte yanıtlar arayalım.

Reklam Amaçlı Tanıtım Yazıları

Reklam Yazısı

Reklam yazısı başlığındaki amaç firmanızı ve belki de ürünlerinizi tanıtmasıdır. O nedenle de, firmanızın güçlü olduğu özellikleri ortaya koymanız gerekmektedir. Genellikle 250 ila 500 kelime arasında olan bu tanıtım yazıları görsel olarak da desteklenmelidir. Belki logunuz ya da bannerlarınız bunun için idealdir. En az 2 ya da 3 tane görsel eklemenizi tavsiye ederiz. Özellikle de yazının sonuna firmanızla alakalı bir görsel ekleyebilir ve bu görsel üzerinden de ana sayfanıza link çıkışı yapabilirsiniz. Görselde siteye gitmek için tıklayınız tarzında bir ibare olursa, görselin tıklanabilir olduğu daha net bir şekilde ifade edilmiş olacaktır. Böylelikle, yazıyı okuyan kişiler sitenize kolay bir şekilde ulaşabilir.

SEO Amaçlı Tanıtım Yazıları

Üst kısımdaki yazı türüne nazaran anahtar kelimelerinizi bu yazıda daha sıklıkla kullanabilirsiniz. Genel olarak anahtar kelimeleriniz yazının %5’ini geçmemelidir. Rakamsal olarak da 15’i limit olarak belirleyebilirsiniz. Yazınızın toplam uzunluğunun 200 ila 400 kelime aralığında olması idealdir. 400 kelimeden fazla olmasının pek bir zarar olmasa da, 200 kelimenin altında olan tanıtım yazıları çok fazla yararlı olur diyemeyiz.
Yazılarınızda en az 1, en fazlaysa 3 link çıkışı yapmanızı tavsiye ediyoruz. En az 1 görsel eklemeyi de kesinlikle unutmamalısınız. Hatta, üst kısımdaki başlığın sonunda belirttiğimiz şekilde sitenize bir görsel üzerinden link çıkışı da yapabilirsiniz. Böylelikle, hem link çeşitliliğini artırmış olursunuz hem de sitenize daha kolay bir şekilde ziyaretçi çekebilirsiniz.

Kurumsal Tanıtım Yazısı Yazdırmak İstiyorum!

Eğer, kurumsal ve profesyonel bir şekilde tanıtım yazısı yazdırmak isterseniz bizlere ulaşabilirsiniz. Eğer, aklınızda tanıtım yazıları hakkında hala bir soru işareti varsa ya da firmanız için nasıl bir tanıtım yazısı yazılmasına karar veremediyseniz, lütfen bizimle iletişime geçmekten çekinmeyiniz. Kreatif metin yazarı ekibimiz sayesinde sizin firmanız adına kurumsal tanıtım yazısı yazmak bizler için keyifli olacaktır.
KAYNAK: https://www.creamive.com/kurumsal-firma-tanitim-yazisi-ornekleri

Yorumlar

  1. Herkese merhaba, ben şu anda Oklahoma ABD'de Patricia Sherman. Banka taslağımı temizlemek ve yeni bir iş kurmak için 185.000,00 ABD Doları borçlanma deneyimimi sizinle paylaşmak istiyorum. Her şey evimi kaybettiğimde başladı ve banka politikası nedeniyle eşyalarımı aldım ve bazı faturaları ve bazı kişisel ihtiyaçları karşıladım. Bu yüzden çok çaresiz kaldım ve her şekilde fon aramaya başladım. Neyse ki, bir arkadaşım, Linda bana bir kredi şirketi firmasından bahsetti, sahtekarlıktan ilgimi çekti, ancak durumumdan ilgilendim ve arkadaşımdan bu şirket hakkında tavsiye almaktan başka seçeneğim yoktu. onlarla iletişime geçmek, çevrimiçi borç verenlerle olan geçmiş tecrübemden dolayı benden gerçekten şüphe duyuyordu. '' Elegantloanfirm@hotmail.com Bu şirket bana ve meslektaşıma çok yardımcı oldu ve bugün, bu kredi şirketi sayesinde, iyi organize edilmiş iş ve sorumlulukların gururlu sahibi, bana geri gülümsedi. Bu nedenle, gerçekten kendi işinizi büyütmeniz veya başlatmanız gerekiyorsa veya gerçekten herhangi bir finansal sıkıntıda borç almanız gerekiyorsa, bugün işinizde bir finansal gelişme fırsatı bulmanızı öneririz. {E-posta:} Elegantloanfirm@hotmail.com ... kredi için çevrimiçi dolandırıcılık kurbanı değil. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. Bu Mayo Clinic'ten genel bir mesajdır ve böbrek satın almakla ilgileniyoruz, eğer bir böbrek satmak istiyorsanız, lütfen aşağıdaki e-posta adresimizden doğrudan bizimle iletişime geçin.
    mayocareclinic@gmail.com
    Not: Bu güvenli bir işlemdir ve güvenliğiniz garanti edilir.
    Daha fazla bilgi için lütfen bize bir e-posta mesajı gönderin.

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşım buraya yazılan yanıtların konuyla ne alakası var,site sahibi hiç mi dikkat kesilmiyor acaba?çok ilginç..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder