GİTTİGİDİYOR.COM
Marka bilinirliğimizi artırmak ve ürünlerimizi en hızlı
şekilde satabilmemiz için, Türkiye’de en çok ziyaretcisi olan sitelerde, mağaza
sahibi olmak ve ürünlerimizi mağazamız kanalı ile müşterilerimize ulaştımak
ilk önceliklerimiz arasında olmalıdır.
Popüler Sanal Mağaza Ve ilan siteleri Konulu yazacak olduğun bir çok yazının ilki olarak seçtiğim siteler.
1.Gittigidiyor.com / Kago ile gönderisi kolay (hafif ve
hacmi küçük) ürünlerin satışında ülkemizde en popüler ve en çok Tercih edilen E-ticaret sitesidir.
Gittigidiyor.com ‘da Dükkan
açmak ve ilan girişi yapmak ücretlidir. Gittigidiyor.com sitesinde 3
farklı dükkan tipi bulunmaktadır. Bu
Dükkanlar ilan giriş sayısı,listeleme ücretleri ve komisyon oranlarına göre
farklı tür avantajlara sahiptir.
- · Temel Dükkan (Aylık 25 TL)
- · Pro Dükkan (Aylık 50 TL)
- · Mega Dükkan (Aylık 250 TL)
Gittigidiyor.com ‘a
ilan vermek
Gittigidiyor.com ‘a ilan vermek iki seçeneklidir. ister mağaza sahibi olarak
isterseniz mağaza sahibi olmadan ilan verebilirsiniz. Dükkan sahibi olarak ilan
verdiğinizde ilan süresi 60 gün olmaktadır,Dükkan sahibi olmadan verdiğiniz ilanlarda ise ilan süreniz 10 gün ile
sınırlıdır.
Gittigidiyor.com’a ilan verirken ilanlarınızın görünürlüğünü
ve tıklanma oranını arttırmanız için ücretli olarak çeşitli eklentiler
yapabilirsiniz / Temel
Listeleme Ücreti, Vitrin, Katalog Özelliği, Kalın Yazı, Alt Başlık, İş
ortaklığı ağına dahil edilmek gibi ücretler ödeyerek ürünü daha kolay satabilme
imkanına sahip olabilirsiniz.
Gittigidiyor.com komisyon oranları
Gittigidiyor.com Komisyon oranı , mağaza sahipleri’nin mağaza özelliğine
göre değim göstermektedir. Genel olarak bakıldığında satılan ürünler’den %10
gittigidiyor.com kesinti yapmaktadır.
Gittigidiyor.com’da
Bolca satış yapabilneniz için 7 Tavsiye
- 1. Ürün eklerken mutlaka ürün resmi ekleyiniz.
- 2. Ürün resminiz küçük ve ürünü açık şekilde anlatmıyorsa değiştiriniz.
- 3. Ürününüz hakkında mümkünse farklı açılardan çekilmiş ürünün ayrıntılarını anlatan 5 resim ekleyiniz.
- 4. Ürün ile ilgili ürünün içeriğini ve diğer marka ürünlerden farklı yönlerini detaylıca düzgün bir yazı ile anlatınız.
- 5. Ürün fiyatlandırması yapmadan önce mutlaka ürünü gittigidiyorda.com’da aratıp aynı veya benzeri ürün varsa fiyatlarını konturol ederek rekabet edebileceğiniz düzeyde bir fiyatlandırma belirleyiniz.
- 6. Ürün başlığı girerken abartılı olmıyan ürünün tam ismini ve modelini belirten bir başlık giriniz.
- 7. Ürünün daha kolay satıla bilmesi için, kargo dahil fiyatı ile birlikde verin.(ücretsiz kargo) btonunu işaretleyiniz.
Gittigidiyor.com
Site analizi
- · Google PageRank:7
- · Alexa Dünya Sıralaması:1302
- · Alexa Ülke Sıralaması:21
- · Dmoz Kaydı: VAR
Yorumlar
Yorum Gönder